Atss0000 Sahradmla bende oğlak burcuyum ay bende oyleyim ya tüm ilgi bende olmali 50 yaşina gelsem de😂
Minigininannesi Atss0000 çok güzel,akıllı ,uslu duygusal yönü güçlü ,bağ kurmayı becerebilen, sohbeti guzel… tek kötü yanı çok hassas benim kızım çabuk üzülür o kadar 💕
Atss0000 Minigininannesi oyy kiyamam ya kiz cocugu çok narin oluyo cidden 😍 Allahım size bağışlasın ♥️
guzelanne01_ Atss0000 canım senin bebiş ikizler burcu olacak 29 haftalıklıksın haziranın ortası doğar oda ikizler burcu 20 sinden sonrası yengeç Ve ben çok istedim ikizler burcu olsun 26 haftalığım doğal olarak haziranın sonu temmuz başı ve yengeç burcunu sevmem🫣 Çok asosyla hayatları evden ibaret aşırı anneciler ön yargılılar tabi çoçuk olduğu için bariz bi şekilde olmasada oyun arkadaşını bile seçer ☺️Ben ve ikizler burcuyuz bayılıyorum burcumuza Eğitimde aldığım için daha çok ilgi alanım oluyor bu konu
Bebeksi34 guzelanne01_ ikizler burcuna nasıl bayiliyossuun babam ve abim ikizler burcu ve erkekleri çok zor oğlum birazcık erken doğarsa ikizler olucak erkek olduğunu öğrendiğimden beri ikizler olmasın diye dua ediyorum 😂
dtml Benim kızım da ya ikizler ya yengeç olacak sırtlan gibi takip edeyim bu başlığı😂 ben ikizlerim eşim başak çocuk yengeç olursa rezalet bi aile oluyoruz galiba güç savaşlarından😂😂
Bebeksi34 Atss0000 ben yengeç burcuyum 🦀 Burcumun bütün özelliklerini taşıyorum ve çocukluğumda aşırı uysalmisim aslında sakin bir çocukmuş kuccukken öyle çok ağlamam falan yokmuş ama aşırı bilmiş ve kaprisli bir çocukmuşum insanlar yaptıklarıma şaşırırmış 2 yaşındayken komşumuzun yanlış makarna yaptığını iddia edip doğru tarif vermisligim bile varmış babam fıstık almadan geldiğinde kapıyı acmazmisim ve babacı bir çocuktum cok net hatırladığım zamanlar bile var çocuklar anne diye ağlar ben baba diye ağlardım babam bana kızmış olsa bile annem hep güzel anlatır çocukluğumu onu hiç yormamışım sonrası içinde hep ailemi üzmekten korkan bi insan olarak yaşadım hayatımı hala daha öyle eşim şaşırıyo annenle baban diyince sana herşey mantıklı geliyo diye çok aileciyim aman bana kizmasinlar darılmasınlar diye diye yaşıyorum hayatımı resmen umarım sizinkide sizi üzmekten ömrü boyu çekinir sağlıcakla kucağına al bende yengeç annesi olucam ama benimki erkek bakalım nasıl olur
Atss0000 Bebeksi34 yaa cok teşekkür ederim guzel cevabiniz icin amiin insallah sizde insallah saglicakla kucaginiza alirsiniz 💐 benim kocam yengeç inanilmaz anneci ailesine duskun damarina basilinca baya sinirli bi insan ama evci yani😂
guzelanne01_ Bebeksi34 canım bende ikizler burcuyum eşimde aynı hislerde olduğumuz için burcumuda çok seviyorum başka bir burçla erkek için diyorum anlaşamam🫣inşallah benim oğlumda hayırlı sağlıklı ikizler burcu olarak doğar Çok neşelidir erkeği zekidir merhametlidir gözü gönlü boldur zordur ama ikizler kadınıda zoru sever zaten🤝🏻
prensesim_66 Atss0000 benim kızım 8 temmuz da doğdu maşallah çok sakin çok acikirsa çok uykusu gelirse ağliyo sinirli braz da ama olsun o kadar da anneye babaya çekmiş 😂