Atss0000 ayyy benim cocukluk arkadasimin bir kiz kardesi var yengec burcu 3 yasinda okuma yazmayi biliyordu 4 yasinda toplama cikartmayi 5 yasinda bana bölmeyi ögret diye aglama krizi geciriyordu arkadasimda salak sen carpim tablosunu bilmeden sana nasl bolme ogretiym demisti arkadasimla aralarinda 10 yas var bu arada 😀 sonra bu kiz ilk okula basladi kac kere ogretmeni degisti iyi bir devlet okulunda degildi bunlarin annesi babasi ayrildi 3 kere okul degistirmek zorunda kaldi surekli ev degistirdiler cunku sonra annesi bu yengec burcu kizini alip 3 cocuklu bir adamla evlendi. O zamanlar biz universitedeydik artik. Evde hep ilgi onun uzerinde olan kiz 3 cocuklu eve 4. Cocuk olarak gitti inanirmisin bunca sıkntıda hic psikolojisi bozulmadi o cocuklarla anlasamadi sorunlr yasadi ama fen lisesini kazandi sonra annesi o adamdan bosandi kız fen lisesinde yatili kalmaya basladi annesi istanbula geri dondu kiz boluda kaldi yatilida sonra puanlarini yuksek tuttu istanbuldaki fen lisesine gecis yapti. Simdide istanbulda evlerine cok yakin bir devlet universitesinde ingilizce mimarlik kazandi okuyor. Ayni zamanda hic birseyden geri kalmaz piyano, keman calar, sesi cok guzel sarki soyler. Dersleride hep superdir. Sirf bu sebepten yengec burcu bir cocgm olsn cok isterdim 😀