3kuzuAnnesiyim Esxra valla canım ayrıntılıda dendı artık mılyon kişide kız dıo tahmın sayfaları hurafeler kız yanı artık umut etmıorum elhamdullılah :) 24 üm.
prensesim_66 3kuzuAnnesiyim sordum bu haftalarda belli olmaz dedi ama hiç ultrasondan anlamayan ben sanki orda bi çıkıntı görüyorum
3kuzuAnnesiyim prensesim_66 evtte o cıkıntıya kanma bendede vardı 3. Kız gelio . O nub ve acısı onmlı burda kaç hafta bana erkk gıbı geldi
prensesim_66 3kuzuAnnesiyim 12+6 benim de iki kızım var başta sağlıklı olsun inşallah gönül istiyo bi de oğlum olsun nasip artik
3kuzuAnnesiyim prensesim_66 erkk erkk inşallah:) öğrenince yaz kazara hamile kaldınsa kesın erkk hep oyle olanların erkk oluo cnku☺️
prensesim_66 3kuzuAnnesiyim evet 2 aylik oluncaya kadar farketmedim bile nasip bakalım sağlıcakla alırım inşallah kucağıma dişi bile çıkmamış abla olacak kızımın kardeşini 🤭😂
3kuzuAnnesiyim prensesim_66 benımde 2. Kucuktu sut içiodu daha sukur sutten kestım 6 aylıkta oldum zor zmnları gectı
prensesim_66 3kuzuAnnesiyim doktor 5 aylik olana kadar emzirebilirsin dedi ama kızım biberon istemiyo agliyo goguslerim de çok hassaslasti aciyo baya ama emzirmeye devam ediyorum bırakmaz kolay kolay
3kuzuAnnesiyim prensesim_66 canım ben kesmedim zaten o bıraktı 5 aydan sonra. hıc ugrasma emzır zaten kndı bırakıcak sut degısıo galiba cocuk kendılıgınden bırakıo
prensesim_66 3kuzuAnnesiyim bende kesmiycem kendisi bırakana kadar inşallah çok yipranmaz yavrum üzülüyorum 2 yaşına kadar emzirdim büyük kızımı nasip olmadı ecrinime