Ebrarliva @3kuzuAnnesiyim @Mustafayigitvebeytugannesi @kahvesever__ @Mutluyuvam52 @3babymom "#217197 başka bilen varsa baksın lütfen
Lalle Ebrarliva benimde iki kizim var 3. yü yapmiycam yaparsamda Allahin izniyle erkek olursa sevinirim ilk cocukmu senin?
Prenses_annesi3 Ebrarliva benim Ultrasonla neredeyse tıpa tıp aynı Şekli pozisyonu kız benimde üçüncü kızım geliyor Beş kiz kardeş dediniz insallah erkek kardeştir ❤️
Ebrarliva Prenses_annesi3 yok kendisi 5 kız kardeşler. Babalarinjda çok genç yaşta kazada ikaybettiler erkke kardeşleri hiç yok o yüzden erkek bebek çok istiyor onun ilk bebeği insallah erkektir ya tşk ederim yinede 😍♥️
3kuzuAnnesiyim Lalle bende 3. U belki erkk olur zaten son dıe yaptım oda kız:) Rsbbim ne nasip etse o oluyor ama gönul ılla ki diğerini istiyor
Ebrarliva Lalle benim değil canım vala arkadaşımın ilk bebeği benimde bir kızım var hamileyim şuan en son erkek dedi doktor Çarşamba detaylı var bakalım ♥️ Allah sanada nasip etsin bir erkke evlat sağlıkli hayirli
Ebrarliva 3kuzuAnnesiyim eğer erkek çıkarsa Demekki genle alakası yok kız çocuğu erkke çocuğu 🤣🤣 çünkü bu arkadaşımda 5 kız kardeslee