Benimde bu cuma günü randevum var Turgay Şener’e ama yorumlardan dolayı düşünüyorum sürekli. Fotoğraf vermiyormuş konuşmuyormuş, soru sorulmasını sevmiyormuş vs. Ne olur olmaz diye Alper Bey’e de aldım randevu ama bir türlü karar veremiyorum şimdide. Bende acıbadem hastanesinde Mine Hocaya gidiyorum, oda ultrasondan sonra renklide bakıyor ama yine de kararsızlık her yerimi kapladı :D