Detaylı ultrason için Alper beye gittim. Bebiş kendini göstermedi diye tam kalbini inceleyemedim diye tam bir haftadir uğraşıyor aynı titizlik ve samimiyet ile. Zaten kendisini kişisel olarak da tanıyorduk Detaylı düşünenler ve evhamlı anneler kesinlikle ona gitsin arkadaşlar sorduğunuz her soruya cvp veriyor. Ben de doktor Ahmet cantuğ çalışkana gidiyorum çok memnunum ama her muaynanede renkli görüntü vermiyor açıkçası sağlıklı olsun da foto çok önemli değil benim için. Doktorumu öneriyorum Alper beyi de öneriyorum aklınızda bulunsun arkadaşlar