Bnnrm Ben hem şehir hastanesine hem de Muhsin Tatoğlu kliniğine gidiyorum dr bey çok çok iyi , nerdeyse yarım saat ultrasonla baktı ve 12.haftada %80 cinsiyet tahmini yaptı dediği gibi çıktı . Size tavsiyem sakın ümit hastanesine gitmeyin zorla belgeler imzalatmaya çalışıyorlar ben oraya gidiyordum bıraktım .