Ranooska ben 20 kilo ve fazlasi ile gittim doguma 50 kilodan 75 lere kadar çıktım illaki ilk zamanlar huzursuz oluyorsunuz ama alışıyorsunuz ben hic zayiflamak icin caba gostermedim sorun etmedim dogumdan sonrada zaten hepsi gitti hic kalmadi benim kilo almamin sebebi de 5 ay kustum oglumda ben kullandigim bir sürü ilac vardı onlar kilo yapti bende 5 sy hic bişey yiyemedim elma mandalina dışında bazen kullanilan ilaclarda kilo yapiyor ödem gibi düşünün moralinizi bozmayin