Ranooska öyle oluyor malesef.Bir de ben kilolu hamile kaldım.Hamile kalmadan öncede kilo almıştım.Onemli olan nokta süt olsun diyip her şeyi yememek.İlk 2 gün mesela sütum yoktu ama bol sıvı şeyler içtim şimdi hem sütüm var hemde kilo veriyorum.Olculu şekilde yiyorum.Gece emzirmelerinden sonra karnım çok kaziniyor ama bebiş uyuyunca bende hemen uyuyorum.Uyku daha tatlı 😂