36+2 20 kilo kilo aldım.Benimde alma sebebim ilk zamanlar amaaan ne olacak ye gitsin diyerek götürdüm sürekli😂Birde çalışırken ister istemez bir yere kadar dikkat edebildim.Ama evdeyken 1 ayda 1 kilo almışım.Normalde de yemeyi çok severim ama kilom yıllardır sabittir hiç değişmez boyum uzun iri kemikliyim.Velhasıl bende çok kilo aldım ama doğumdan sonra vereceğimi düşünüyorum🙊😃