Yalnız değilsinnnnnn 24+3 ve 12 kilo da ben aldım 68 ile hamile kaldım bulantı vs 65 e düştüm sonra geçince bulantılar yemeye başladım haliyle de aldım 80 kiloyum hiç hayatımda 73 ün üstüne çıkmamıştım çok garip geliyor bu durum 😂😂 ama şöyle bir şey var hani ye ekşiyi doğur Ayşe’yi derler ye tatlıyı doğur Hakkı’yı fakat bende geçersiz sanırım kızım olacak ve ben yiyorum tatlıyı zaten oda bende kilo yaptı farkındayım çokta zararlı bazen engel olamıyorum bu ara mide yanmam şiddetli olduğu için dikkat ediyorum tatlı daha çok yakıyor ve yarın şeker yüklemesi var bilmiyorum sonuç ne çıkar doktorum ne diyecek 🥲🥲
Zaten hızlı kilo aldım diye bana dikkat et demişti ama işte olmuyormuş ya ve ilk gebelik insan bilmiyor hiç bir şey herkes ikincide öyle olmaz diyor ilk gebeliğin şımarıklığı diyorlar ama bilmiyorum tabikiiii.. Sağlıklı kucağımıza alalım da veririz elbet ya 😂😂