Ranooska ilk gebeliğimde 25+ aldım. Hepsini vermem hatta eksiye düşmem 3buçuk ay sürdü. Şimdiki gebeliğimde 20+ aldım şuan 36 haftadayız. Ama hepsini 30 haftaya kadar aldım. Normalde son aylarda çok alınır ben vermişim. Bebek güzel geliştiği için sorun yok. Kiloyu hiç kafanıza takmayın, siz ve bebeğiniz sağlıklı olduktan sonra. Bu işin standartı yok, bırakın her bünyeyi, her hamilelil bile farklı, yorumlarla canınızı sıkmayın🌸🌸🌸