hunilimom myangelson vallahi kız ben değilim diyorum bizde bu numara var diyorlar ben Kocaeli’deyim AVM sakarya da ben nerden bulayim orayı 😂
myangelson hunilimom aha memleketimden arıyorlarmis hahah 😅 yani onlar da haklı veren kişi yanlış vermiş ne bilem aradığımız kişinin yalan söylemediğini diyorlardır 😂😂😂
Mihrimahvuslat myangelson ben türk telekomluydum paket pahalı olduğu için Turkcell hattına geçtim eşimin üzerine kayıtlı bu numara 1 yıllık paket tarzı bişey yaptık 700 TL ödedik peşin içeriğinde 25000 dakika 70 GB internet 12000 SMS var telsiz kullanım falan derdim de yok 🙈
myangelson Mihrimahvuslat hee yıllık paket aldınız siz nasıl telsiz kullanım yok kız devlet sizden vergi almıyor mu 😅
myangelson Mihrimahvuslat ooohh ne güzel 😅 o telsiz kullanım ücretini devlet alıyormuş öyle öğrendim bende Turkcell lik bir durum değilmiş 😂
Mihrimahvuslat myangelson ulan ne vergiymiş herşey para olmuş işemeye gidiysenn o da parayla beleşe bişey yok 🥴🥴 ama ailemin yaşadığı yerde belediye beleşe tuvalet yapmış çarşıya gittim mi hep oraya gidiyordum 🤣🤣
myangelson Mihrimahvuslat beleş buldun mu yapış anam bende bizim orada belediyenin yaptığı beleş tuvalete gidiyorum 😂😂😂😂😂
myangelson Mihrimahvuslat olsun beleş sonucta 😂😂😂 anam bı tuvalet 3 TL olmuştu en son geçen sene kesin zam gelmiştir öte yerlerde o yüzden beleşe devam 😂
Mihrimahvuslat myangelson valla en son otogarda gitmiştim bende 3 TL ödedim yanlış hatırlamıyorsam 😂nerde beleş oraya yerleş😎
Aylavyu21 myangelson ing banki ariyorum mesela x köse hosgeldiniz diyor halbuki alakassi bile yok ne adimla ne soy adimla. Pttden surekli mesaj kredi cekilmis benim numaram kullaniliyor banka ariyor borcunuz var neye ugradigimi sasirdim. Sonra iptal ettirdim hatti
myangelson Aylavyu21 ay iyi yaptın başına bela olurdu valla o ne öyle hattı kullanan da maşallah her yere borcu olan biri galiba 🥴
Tubatgn myangelson Bir yerden kesip bir yerden alalım diyorlar işte vergiyide devlet alıyor ne garip ki.. 😑😑
Busrata33 myangelson akıllı fatura yaptık biz aylık 20lira fazla veriyoruz paket aşımı olmuyor,ne internette ne diğer kullandıklarımd yoksa oğlum interneti kapatıyor bende görmüyorum hep fazla ödüyoruz Turkcell’de.Telsiz kullanıp ne bilmiyorum ☺️
myangelson Busrata33 evet çocuk olunca çevremde de çok var ya öyle olan 😅 telsiz kullanım ücreti devletin doğal afetlerde kullanmak için her ay topladığı vergi diyeyim öyle birşey bizde de Şubat ayında fatura alınmadı deprem bölgesinde ama vergisi bu aya yansımış o da iki katı olmuş bu ay
Aylavyu21 myangelson bilmiyorum ama e develette benim uzerime ama her yere bu numara verilmis kurtuldum sonunda