Busrata33 evet çocuk olunca çevremde de çok var ya öyle olan 😅 telsiz kullanım ücreti devletin doğal afetlerde kullanmak için her ay topladığı vergi diyeyim öyle birşey bizde de Şubat ayında fatura alınmadı deprem bölgesinde ama vergisi bu aya yansımış o da iki katı olmuş bu ay