Pemberuya yarın arayacağız ama anladığım kadarıyla biz deprem bölgesinde olduğumuz için Şubat ayında fatura alınmadı o ayın telsiz kullanım ücreti de bu aya yansımış iki katı telsiz kullanım ücreti alınmış bu ay o yüzden öyle olmuş. Deprem bölgesindeki Turkcell kullananlar böyle olmuş genelde arkadaşlarıma da bir sordum eşime de öyle olmuş hepsinde öyle çıkmış