Hasret99 Zeybal_24 progestan verir ben kullanıyorum bende de olmuştu iyi geliyor ama vajinal yolla kullanıyorum fitil olarak
Matmazelbebi Hasret99 10+2 benim de yarın doktor kontrolümüz var.Göğüs şişliği ve hafif ağrı var.Balon gibi ya rahatsız ediyor🙃Onun dışında herşey güzel inşallah❤️🧿👌🏻
Hasret99 Matmazelbebi benim ilk belirtin di göğüs büyümesi hassasiyet kısa zamanda geçer umarım benim hassasiyet daha devam ediyor
Tugce_acrr45 Hasret99 Benim içime doğan cinsiyet erkekti doktor 2 Li taramayı yaparken erkeğe benzediğini söyledi bence anneler hissediyor 🥰
Hasret99 Tugce_acrr45 bence de hissediyor bende erkek hissediyorum çevremdekiler de erkek diyor ama rüyalarım kafamı karıştırıyor 🙈
cevriye35_ Hasret99 11+5 doktorum kız dedi hamilelik çok kötü geçiyor kusmaktan ölücem baş ağrısı kulağım kapandı dr temizlicekmiş ne ararsan var ust uste geldi 😪😪
Hasret99 cevriye35_ çok şükür bende bulantı istifra yok inşallah seninde tez zamanda geçer canım baş ağrısı bende de var mağlesef arada oluyor yapacak bişey yok canım bebeklerimiz için zorluklara göğüs gericez ♥️😊👼
ErhanKubra Hasret99 merhaba canım bizde 12+2 haftalık olduk bel ağrısı aşşşırı mide yanması ve bulantısı henüz cinsiyet belli değil göstermedi miniğim ikili taramaya da girmedim☺️
Hasret99 ErhanKubra inşallah kısa zamanda normale dönersin canım ya bende henüz ikili teste girmedim 13+3 olduğumda gidicem kontrole miniğin kaç haftalıkken göstermedi ? 😊♥️