Hasret99 cevriye35_ en önemlisi canım ne kadar zorluk çekersek çekelim herşey bebeklerimiz için sonu çok güzel dayanabiliriz 😊♥️ Ederim tabiki 🙏🏻
Hasret99 ErhanKubra inşallah kısa zamanda normale dönersin canım ya bende henüz ikili teste girmedim 13+3 olduğumda gidicem kontrole miniğin kaç haftalıkken göstermedi ? 😊♥️
Edaefe Hasret99 11 +5 ile selam 😇 Hafif bendede var bi agri arada kasilma gibi oluor ama tahminimce rahim buyumesinden kaynakli 😀