Merhaba herkese 🥰 Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz ❤️ Biz Şuan 9. Haftadayız. İlk zamanlar kasık ağrım oluyordu, sırt ağrım hep oluyordu özellikle gece uyurken. Dün gece inanılmaz bir sırt ağrısı yaşadım kaslarım kasılmış gibiydi dönerken bile zorlandım😔 Onun dışında rahat gidiyordu çok şükür. Sırtımı sıcak tutmaya çalıştım hep geceden beri biraz rahatladım ama sırt ağrısı uyutmadı resmen. Sırt ağrısı yaşayan var mı? Magnezyum eksikliğinden de kaynaklanabiliyormuş ilk tahlil sonucumda sınırda çıkmıştı bu sefer 1 Nisanda gittiğimde magnezyum takviyesi için soracağım doktoruma. Sırt ağrısı şimdiden zorluyor gerçekten yerimden zor kalkıyorum 😕