Hasret99 bende 11+1 im ense kalınlığına baktırdım ilk tarama testim başarılı ve her şey normal 2 li tarama testinii de geçen yaptırdım sonuçları bekliyorum kan verdim
Benimde 13 Ekime geliyor Doğum Allah’tan bir mani gelmesse
Benimde kasık ağrılarım ve biraz bel ağrılarım dışında çok fazla bir sıkıntım yok Bayram sonuna cinsiyet belli olabilir belki gösterirse bilmiyorum şuan sağlıkliyiz ikimizde