ozlem-ksknnn songul123 çok teşekkür ederim inşallah amin 🙏 sizler de inşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza bebişlerinizi 😌
Yshlt ozlem-ksknnn gözün aydın bende 5 haftalık öğrenmiştim doktor beni çok korkutmuştu. Bebeğin sağlıklı ise herşey yolunda gidecektir oldu ki olumsuz birşeyler söylediler hiç takılma bak bu dediğimi unutma ;) bir kaç hafta bol bol dinlen çok aşırı hareketlerden kaçın hamile olduğunu unutuyor insan :) sağlıkla kucağına Alman dileğimle :)
damlakaratas ozlem-ksknnn ilk kan testinde 32,2 çıktı 2 gün sonra 96,6 ya çıkmıştı bugün 1 hafta oldu ama bilmiyorum cuma günü doktora gideceğim, senin 🤗
BurcuY ozlem-ksknnn aynn kuzum alttan bakıyorlar ilk keseyi görmek için ve kalp atışı için benim ikisi de alttan olmuştu 9. Haftada gittiğimde karnımdan gözükmeye başladı ☺️
Mduygum ozlem-ksknnn canim kesinlikle pozitif cikan testin yanlis olma ihtimali yok Eger negatif cikarsa test bozuk olabilir Tebrik ederim hamilesin anneligin kutlu olsun ❤️🤰🏻👶🏻
BurcuY ozlem-ksknnn yok kuzum deil hiç bi sakıncası yok ☺️ Ben ilk haftalarda iki defa da hastanelik oldum devlet hastanesinde de 2 defa bakıldı toplam 4 defa alttan bakıldı şuan 13 haftalığım ve bi sıkıntımız yok şükür 🙏zararlı olsa zaten doktorlar bakmaz ki☺️