Mucizemmm41 Gozdeli ben daha keseyi göremedim bide devlete gittim onların untrosonda iyi değil cuma günü untrosona giricem bende kan değerim cuma günü 1200 lerde olması lazım
Yshlt ozlem-ksknnn gebesindir. Hemen bhcg ne baktır kan testi ile ama bende evde kendim öğrendim şaşmıyor
BurcuY Mucizemmm41 1400 üstü gözüküo demişti doktorum kuzum ☺️ Vajinal bakıolar zaten ama belki gözükür ☺️
BurcuY Mucizemmm41 evet kuzum gözükmezse panik yapma değerin tamamlanana kadar gözükmeyebilir iyidir Allah’ın izniyle 🙏
Mucizemmm41 Gozdeli benim işk bebeğim öldüğü için aşırı panik içindeyim bide hamileliğime inanamıyorum hala kötü bir his var inşallah hiçbişi olmıcak morelim bozuk yarın gidiceğim doktora
Mucizemmm41 ozlem-ksknnn BurcuY bende alttan baktırdım bir sıkıntı olmadı ama bağzıları diyor rahimde açılma oluyor arkadaşımda gitti alttan baktılar akşamına düşürdü kanamayla çocuğu