ozlem-ksknnn evet canım ben ilk saglikocaginda yaptırmak istememiştim bi sorundan dolayı kanımı alamamışlardı doktoruma test yaptığımı pozitif gördüğümü söyledim ozaman hamilesin yanılma payı yok sadece negatif çıkarsa yanılabilir oda geç döllenmeden kaynaklı demişti ve doğru cikti