İlk gebeliğim elim göbeğimde geziyorum ama hissetmedim galiba 18+2 yiz bugun geçen gün şöyle bir şey oldu elim göbegimdeyken sanki hani nabzımizi ölcerken bileğimizden pit pit pit seyirir ya bileğimiz onun gibi sanki nabız sayar gibi pit pit hissettim ama burda sizlerin anlattıklarına benzetemeyince demekki bana öyle geldi dedim
Ya insan evham yapıyor ister istemez doktora gitmeye de daha var keşke mümkün olsa her gün doktora gitsem her gün görsem minnoşu 🙈