İlk 14 haftamda hissettim herkes kilom olduğu için imkansız olduğunu bağırsak hareketi ile karıştırdığımı söyledi. Bende üzerine durmadım hiç. 16 haftada kalp atsr gibi hissetmeye başladım. 17+2 de göbek deliğinin sağına tam 3 kez sağlam bir şekilde vurdu. O kadar netti ki. Şimdi 21 haftalık oldu ve o ilk hissettiğim gerçekten bebeğimmiş şimdi hissettikce anlıyorum. İnsanların heves kırıcı boş konuşması yüzünden heyecanım yarım kalmış kızıyorum çok 😐