Minikmucizemmm26 Merieva ya benim de 20+1 18. Haftadan beri bi his var ama sürekli değil mesela 2 3 güne bir gece süt içip uzandiktan sonra hissediyorum otururken gezinirken hiç his yok ne zaman tam anlamıyla hissedicem merak ediyorum bu arada ilk gebelik mi?
H_a03 Conaskimi benim de ikinci 20 haftaya girdim yeni yeni başladım hissediyorum ilkini de 20 hafta da hissettim
Candan_13 Conaskimi kızlar ben 21+3 oldum hala net hissetmiyorum arada pıt pıt gibi ikinci gebeliğim normal mi
Happymomleyla Conaskimi 13 haftalıktım pıt pıt dokunuşlarını hissettim ama gün boyu çok fazla dokundu şuan 15 haftalığız 2 haftadır bir şey duymadım 😅
nurr0101 Conaskimi Haftada kalp atımı şeklinde hissettim. 17 haftada sanki karnımın içinde bir şeyler kayıyor gibi hissettim. 20+0 da tekmesini dışarıdan hissettim hatta eşim de hissetti. 20+1 de ise karnımın hareketini dışarıdan gördüm karnımın sol tarafı şişti şişti indi. Şimdi 21+2 yiz tekmelerini baya baya hissediyorum özellikle sağa sola yattığımda
Gulayyy_ 15 haftalıkken hissetmeye başlamıştım şuan 20 haftalık hiç durmuyoruz resmen kıpır kıpır ikince bebegim allah nasip ederse ikincide daha cabuk hissediliyormuş die okumuştum ilk hamileligimde cok geç hissetmiştim
siyahinciii Tek yumurta ikizlerime hamileyim bir düşüğüm olduğu için bunlar ilk gebeliğim şükür 14. Hafta bitiyor bakalım hareketlerini ne zaman hissedeceğim
Minis122 Conaskimi 16 haftamda net hossetmeye basladim. Suan 21+6 haftalik olduk. İcerde bazen parti veriyor 🥰 genelde kasiklarda hissediyorum yavastan heryerde gezmeye basladi
Minikmucizemmm26 Merieva benim de ilk gebelik canım tam anlamıyorum sürekli hissedemedigim için bebek hareketi diyemiyorum belki de bağırsak hareketi bilemiyorum 🥺
babyugur Conaskimi 16+4 arada sirada hiss ediyorum 2 ci hamileliğim.13 haftadan seyirme seklinde oluyordu.
Merve0901 Benimde ilk gebelik. 17 de hafif hafif bir şeyler oluyordu ama bağırsak hareketi sanıyordum 18den sonra son 2 haftadır güzel hissediyorum 😂🤭