Dilara1992 ay kıyamam inşallah allah kucağına almayı nasip eder, Benim de sıkıntılı, 2 tane kocaman miyomum var her an düşük riskim var ve su bile içsem çıkarıyorum her istifrada heralde bebek de çıkacak diyorum dua ediyorum bu evlatlarımızla olan yolculuğumuzda ömür boyu yaşayacağımız tek zorluk bunlar olur inşallah 🙏🏻 Sen de öyle düşün