Pszge yani bende ocak ve Nisa’n mayıs aylarin kağıda yazıp verdiler kan almadılar ilk gittiğimde .vardır bildıkleri sıkma canını .ben sigaradan daha yeni vazgeçtim kasıklarıma her iğne batması gbi bişi olunca korkuyordum hep aynı ben öyle dokuz ay geçsin sağlıkla kucağımıza alalım başka ne isteriz artık .sende sıkma canını ve güzel düşün ben sigara yüzünden ne ruyalr gördüm artık strese girdim ama herşey dua .için sıkılınca dua oku iyi gelecektir bende iki hafta önce kalp sesi duyduğumuzda kalp ritmi 6+4ken 120 çıktı sınır dedi moralim çok bozuldu anan baktım araştırdım normal herşeyi onlardan duydugunla da bırakma sakin ol güven dua et