Fado46 Ben de 11+5 oldum yarın doktora gitmeyi düşünüyorum cinsiyet belli olur mu acaba belim cok ağrıyor bu haftalarda
Tugce60 SinemKadir ben beyaz ve turuncu renkli bi iki tulum çıtçıtlı fln aldım :) dayanamadım :) (9+3)
Bjk19031903 Tugce60 10+3 👼🏻 Bebeginin kipirdamasini hissetmeden bsy alinmazmis bizde daha yeni ogrendim o yuzden ilk kilot alinirmis donansin die onuda ikk kez duydum 😂 bekliorum bakalim kipirdamalar baslasin oyle alisveris yapicam🥰😀
SinemKadir Bjk19031903 Aynen banada öyle dediler oyuzden alamadım bisey ee ne zaman kıpırdamaya baslarmis ki 😀
cankuzuucuk Benim 5+2 gösteriyor telefon da ilk muayene için hangi hafta gittiniz sevgili Anne adayları 😊
omerhalis 9+6 🍒 olduk. guzel geciyo sadece sabahlari bulanti oluyor sislik cok oluyor. ilk hamileligimde 4 ay bulantiydi bunda iyiyim sükur hepimizin yardimcisi olsun Allah
Bjk19031903 SinemKadir 4. Aydan sonra hissedersin ddi doktorum smdi cok yeniymis oyle hafif kiprasmalr duysak bile onlar yerlesmenin belirtisiymis ☺️
hllkrdmn09 Herşey yolunda giderse inşallah 28 de n sonra almayı düşünüyorum . Elinde liste olduktan sonra parasını biriktirip toplu bir şekilde almayı istiyorum allahım nasip ederse inşallah. 8+ 5 olduk 🙏
omerhalis kizlar 9+7 gunlugum ilk defa aksam kanamam oldu sonra hemen acile gittik kadindogum bulduk allahtan bakti inceledi ultrasonla ic kanaman var dedi igne verdi 3 tane vurdurdum birini aksam biraz kesti yine var simdii kan surekli yatcan dedi ozel hayat yok dikkat et dedii sizce ignd fayda edermi bise olurmu bebegime boyle bise yasayan varmi
Karayel omerhalis omerhalis Allah'ın izni ile birşey olmaz canım benim 6 haftalıkken oldu kanamam 9 haftalığa kadar da lekelenmem devam etti yattım sürekli sadece lavobaya kalktım Protestanlık iğnesini ve hapını kullandım çok şükür geçti şimdi 11 haftalığım istediğim gibi dolaşıyorum
Kmlc omerhalis canım 10+3 üm geçen gittiğimde bende de gördü dr iç kanama. Haftada 1 proluton ve günde 3 kere progestan verdi. Tabi bol bol dinlenme.Cumartesi tekrar kontrolüm var umarım düzelmiştir hayırlı sağlıklı bir şekilde bebişlerimize kavuşuruz 🙏🏻
divane81 omerhalis Merhaba 6. haftadan sonra bende de oldu kanama alanı vardı çok büyük her hafta iğne + progestan hap kullandım şu an 10. haftamdayım şimdilik maşallah geçti. Merak etme içini ferah tut iyi düşün kafana takma fazla.
Tugce60 omerhalis inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alacağız bugünler de sadece anı olarak kalacak