Tugce60 Tam 10 haftalık olduk incir olmuş bebeğim artık☺️ Hamileliğim çok güzel geçiyor elhamdulillah 🙏 herşeyi yiyip geziyorum okula gidiyorum,işe de gidebilirim ama tek etkisi uyku hali oldu bende. Sürekli uykum geliyor dayanılmaz değil ama bi gözüm hep yatakta 😁 alışveriş yapıyoruz maalesef cinsiyeti öğrenene kadar dayanamadık eşim de bende gün içinde güzel bişeu görürsek alıyoruz unisex renk ve desenlerde ☺️