Fedoraxn Selin22 canım bende levent beye gidiyordum işi bırakmış son haftalardayım doğumu nerede nasıl yapacağım hiç bilmiyorum sen nasıl yapacaksın bu süreçte 😞
Annemutlu Ozlem0795 bende Edirne Uzunköprü de yaşıyorum 55km var aramızda ☺️ daha çok Merkeze gidiyoruz ama keşana da sık sık geliyoruz ☺️
Ozlem0795 esragedk ilk canım, henüz ne kadar olduğunu söylemediler doktor çok gıcıktı onun için kerim beyden randevu aldım ama tahmini 4-5 haftalık 😊
esragedk CaglaCan523 canım bna 12ci haftada gittiğimde asuman hanım cinsiyeti söyledi tahminde snra evelsi gün 16 haftalık olduk onda da kesin olarak söylüyorum dedi 16 haftalık ama resimler pek bebegimi net göremedim açıkçası 3 boyutlu resimde vermedi özel ama anlamadım bnde profilime gir bak o gün verdiği fotoları buraya attım netliğne bak genelde özeller ikili taramada tahmin söylüyor kimi doktor söylemiyor ama çünkü 16 haftadan snra bile yanılan çok doktor var cinsiyeti konusunda 🥰 şuan kaç haftalıksın
Duygusum Hivikar nerden geldiniz acaba? Edirne’ye alışmak çok ikgimcyhek esragedk asuman hanimda 3 boyutlu yok. 3 boyutlu ultrason sadece Ekol’de var
Annemutlu minik-2610 merhabalar 🌸 memnun musunuz Mehmet Ali beyden. Bende Edirne Uzunköprüde yaşıyorum sorunlarım vardı Lüleburgaz’a gidiyordum ama mesafeden dolayı Mehmet beyi düşünüyorum biraz sert olduğunu söylediler çekindim 😐
minik-2610 Annemutlu Mehmet ali bey ciddi bir adam ama işinde 1 numara olan bir doktor kesinlikle pişman olmazsınız
minik-2610 Annemutlu sert ve ciddi bir adam ama önemli olan bebişlerimize iyi bakması kesinlikle öneriyorum
Annemutlu minik-2610 annemin ameliyatını yapmıştı ve annem çok memnundu ama hamilelik takibi nasıl yapıyor bilmiyorum soru sordurmuyor bilgi vermiyor normal deyip gönderiyormuş belki de yalandır ramazan ayında günahına girmeyim
Selin22 Ozlem0795 gerçekten gayet iyi bi doktor doğum yapanlarda çok memnun🙂 ilk doğumumu çorluda yaptım onda da memnundum☺️ Siz ne iş yapıyorsunuz 🥰
Ozlem0795 Ceyda76 eşimin işi dolayısıyla şehir dışına gidip gelmem çok kolay olmuyor şimdilik kerim beye gidip geliyorum bakalım 😊
esragedk Ozlem0795 oyy maşallah canım benm 🥰 bnde ilk oğlumda 3 haftalıkken öğrenmiştim o yüzden ultrason da görememiştik 7.ci hafta görmüştük🥰
Ozlem0795 Selin22 eşim izin alabilirse dışarısı için bir gün de onu denemek isterim, zaten Allah kısmet ederse doğuma girersem keşanda düşünmüyorum o zaman dediğiniz doktoru da değerlendirebilirim😊 ben çalışmıyorum şu an, eşim uzman çavuş 😊