esragedk bende yasemin hanıma çıkıyorum. Birkaç arkadaşım ultrason resmine çok bulanık flan dedi. Sizin ultrason resimleriniz nasıl birde 4 boyutlu flan oluyormuş siz biliyor musunuz acaba bende bebeğimi görmek istiyorum. İkili testim için kan verdim bu hafta. Cinsiyetini de merak ediyoruz başka bir yere gitsem mi bilemedim🤔 açıkçası doktorumdan memnunum ama kafam karıştı ilk gebeliğim bide