esragedk Ozlem0795 oyy maşallah canım benm 🥰 bnde ilk oğlumda 3 haftalıkken öğrenmiştim o yüzden ultrason da görememiştik 7.ci hafta görmüştük🥰
Ozlem0795 esragedk ya ben de 2 yıllık evliyim 2 yıldır çok istiyordum nasip olmadı olunca da hemen anında öğrendim heyecandan 🥲😀
Ozlem0795 Selin22 eşim izin alabilirse dışarısı için bir gün de onu denemek isterim, zaten Allah kısmet ederse doğuma girersem keşanda düşünmüyorum o zaman dediğiniz doktoru da değerlendirebilirim😊 ben çalışmıyorum şu an, eşim uzman çavuş 😊
esragedk Ozlem0795 evet öyle oluyor bekleyince insan hemen test yapıyor 😄🥰 bn iş yerimde 10 defa lavaboya gitiğimi bilirim acaba adet oldum mu olmayayım inşallah diye 😄🤭 ama ikincisinde 1 bucuk aylıkken öğrendim mide bulantısı olmasa daha da öğrenemezdim herhlde 😄
Ozlem0795 esragedk ben çok şaşırıyorum öyle olunca diyorum nasıl anlamazlar ya falan diye ama ilki çok bekleyince demek ki tetikte oluyor insan öğrenmek için 🤣 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, İsteyen herkese de bu duyguyu tattırsın🙏🌼
esragedk Ozlem0795 ikinciyi düşünmeyince insan benm minik sürpriz yumurta oldu bize 🤭😄 7 ,8 anlamayan var karınlarını kilo zanneden onlarda bana hep garip geliyordu ama olabiliyor galba 😄 bn stres ve üzüntüden adet olmadım diye zannettiğimiz için anlamamıştım canım annemi kaybettim aralıkta 😔 Amin inşallah canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🥰🤲
esragedk Ozlem0795 sağol canım dostlar sağolsun😔 annem gitti minik mucizemi öğrendik işte hayat devam ediyormuş onu gösterdi bana rabbim daha güçlü durdum hep ayakta bu güne kadar ❤
Ozlem0795 esragedk Allah acını unutman için seni oyalayacak minicik bir mucize yollamış hep böyle güzel haberler alırsın inşallah 🙏♥️
esragedk Ozlem0795 Amin inşallah canım benm evlatlarım sayesinde ayaktayım şuan tel güç kaynağım rabbimin bana hediyeleri❤🤲
Hivikar Benim eşimde sözleşmeli asker bizde 1 sene oldu edirneye geleli güzel bir yer alıştık buralara gitmek zor olucak sanırım
Ozlem0795 Hivikar merkez biraz daha güzel bence de ama Keşan küçük sosyal imkan yok neredeyse ben pek üzülmem sanırım 😀
Duygusum Hivikar nerden geldiniz acaba? Edirne’ye alışmak çok ikgimcyhek esragedk asuman hanimda 3 boyutlu yok. 3 boyutlu ultrason sadece Ekol’de var