Ada022 Ozlem0795 18+4 olduk canım 3 senedir Edirne de yaşıyorum aslen buralı değilim 🤭ben pek sevemedim ne kadar batı Avrupa deselerde bence gelişmiş bi yer değil 🤭
Ozlem0795 Ada022 ben de yeni hamileyim çok heyecanlıyım 🙃 bende miyom olduğunu söylediler sende de öyle bişey var mı zararlı mı acaba 🤭 ben de 1 yıl olacak hiç sevmedim burayı
Ozlem0795 Ada022 Keşan devlet Hastanesi’nde Kerim hocaya gidiyorum çevremde bir kaç kişi hamilelikte olduğunu ama zararsız olduğunu söyledi de aklıma takıldı
Ozlem0795 esragedk bir defa geldim gezmeye eşimle, orayı daha çok beğendim 😀 yüne yolum düşerse gelirim siz de gelin kızlar 😊