Azra41 Beggg Hiç birşey olmaz. Doktorun ama bilsin kedi beslediğini bunun için kan vermen gerekiyor kaçıncı haftada bilmyrm ama bende de var kedi. Bana da dediler şuan kızım 4 ay 20 günlük hiç bişey olmaz. Sadece iç parazit aşisini 1 ayda 1 yaptırdık hep kızım doğdu vetomuz dedi abla 1 yaşına kadar kızın devam edelim böyle tamam dedim. Bı sıkıntısını görmedim haaa noldu kedim bana çok düşkündü. İlgi bebeğe geçince kusmalara başladı yeni yeni alışıyor işte. 🥹
Gozdece_06 Beggg ya ne kadar boş insanlar var ya bıktım bu kedilere süs eşyası muamelesi yapmalarından onlarda bizim çocuğumuz gibi neden bunu anlamıyorlar aşılarını bakımlarını yaptığın sürece milyon tane örnek var kedi bebek bi ara da yaşayan Allah korusun ben bi alerji durumu olsa bile vermeyi asla düşünmüyorum başka çözüm yolları bulurum.
Beggg Gozdece_06 ben de böyle düşünüyorum etkilenmiyorum bile yorumlardan çünkü benim için çok değerli bir heves değil asla❤️ İnsanlar bizdeki yerini anlamasalar da zamanla görüp öğreneceklerdir umarım🤷🏽♀️
Ozge-Ka Beggg bence de onlar evimizin vazgeçilmezi ortadan kaybolsalar arıyorum nerdeler diye 🥰 Bende duymaya bıktım artık cevap vermiyorum yorum yapanlara 😄
Beggg Ozge-Ka benimki peşimden asla ayrılmadığı için hiç bulma gibi bir durumum olmadı anasının güzel kızıuı😅💓💓
Hatice_123456 Olmaz diyenler pislikten dolayı demiş olabilir bazı kediler çok pis oluyo ortalığa bile işeyen var sizin kediniz temizse hicbisey olmaz tırmalama gibi durumun da olmaması lazım yoksa evde kedi tutmak beslemek sünnet
Beggg Hatice_123456 pis bir kedi asla değil doğduğundan beri bizimle neredeyse,hep tuvaletine gider hiç dışarı yapmadı. Kendini de temizler her zaman benim güzel kızım💓
Tgcgkhn Beggg bebeğim doğsa kedilerim ile birlikte olsa diye can atıyoruz kediler diyorum 2 tane var en büyük hayalimiz beraber büyümeleri tek önerim kediniz küçük hırçın yetiştirmeyin
Beggg Tgcgkhn ben de aynı şekilde çok merak ediyorum inşallah güzel anlaşırlar❤️ Hırçın bir kedi değil sadece eşim bazen severken kendinden geçip mıncırdığında ısırabiliyor onu😅😅
Gldekpnci Beggg 2 yaşında kedim hiç düşünmedim banada aynıları dendi aşıları tam olduğu sürece sorun yok bian önce bebeğim sağ Salim doğsun da kedımle tanışsın diye can atıyorum 🙂
Eva03 Bir kedim 8yasinda,bir kedim 7yasinda.32+3haftalik hamileyim gece kediler bizimle yatıyor,kumlarini ben temizliyorum odalarini ben yıkıyorum.Hic bir problem olmadi.Aşıları tam oldugu surece hic bir sorun olmaz 💙🧿💙
Beggg Eva03 ne güzel Allah kolaylık versin sana,bizim minikonun da her şeyiyle ben ilgileniyorum ve zevk alıyorum tabii ki iyi ki var hep var olsun da her şeyiyle ilgilenmeye devam edeyim ❤️ İnşallah bebişkolarla da güzel dost olurlar💓
Pamuk Beggg Eşimde bende kedimize aşığız ❤️Kedi ilaçtır bende hamileyim kim ne derse desin.Hatta evime kedi için gelmek istemeyen oluyor umurumda bile değil benim evim benim kedim evladım 😍😍
Beggg Pamuk başlarda bizde de oldu gelmeyiz diyenler ama sonradan geldiler😅😅 biz de çok seviyoruz kızımızı evladımız gibi çok değerli bizim için,hep var olsunlar❤️
ArvenMom Beggg 8 kedim 2 köpeğim var 30 haftalık hamileyim vet veya doktorum herhangi bi sorun görmedi ki kimseye de asla sahiplendirmem benim evimde olan birşey kimseye dert olamaz banada bunu söyleyemez herkesin fikri kendine kalsın bence en doğru olan bu olur (:
Sevvalllll42 Nurkcy kedi tüyü yutunca karaciğere giyo ameliyat olması gerekiliyo diyolar bende korkuyorum kesime çok yaklaşmuyorum internette araştırdım öyle bişey yok diyolar doğrumu gerçekmi ama tüy konusundan ameliyat olanda varmış korkuyorum da biyandan
Nurkcy Sevvalllll42 Evet kist yapıyor diyorlar ama doktorlar ve veterinerler parazit bulunmayan Aşıları yapılan sağlıklı hayvanların tüylerinden yutulsa da zararı olmaz diyor 🙂 Parazit varsa riskli olabiliyormuş.
Dudumundo Sevvalllll42 mantıken tüy karaciğere gidemez ya 😁 vücuttaki dolaşım sistemi öyle değil yani.. mideye oradan da bağırsakla dışkı yani.. çok düşük ihtimal soluk borusuna gider belki, o da yabancı maddeden boğuluruz heralde öksürüp dışarı atmaya çalışırken.