Rwerdst biz de ilk sahiplendiğimizde aşırı yaramazdı ve geç olmadan aldığımız kişiye geri vermiştik ama bir gün boyunca eşimle karşılıklı ağladık hiç durmadan mecbur gidip geri aldık ve garip bir şekilde uslanmaya bize ayak uydurmaya başladı yine bazen yaramazlık yapsa da canı sağ olsun diyorum kedi yapacak tabii ki😅 o sıcak sevgisi,samimiyeti,arkadaşlığı yetiyor benim yoldaşım gibi çok seviyorum eşim de aynı şekilde ❤️ 