Beggg bende dört tane var, 31. Haftadayım. aşılarını düzenli yaptırın hiç bir sorun olmaz hatta çocuğum evcil hayvanla büyümesi bağışıklığını güçlendirir, sevecen bir çocuk yapar. Benim çocuğum çok şanslı dört kediyle büyüyeceği için 😂 şimdiden beşiği benimsediler kardeş kardeş yaşayacaklar