sarya21 Acuka evet canım aynen öyle heyecan korku stres hepsi mevcut bir oğlum var 3 yaşında aklım hep onda aslında biraz gerginim bakalım hayırlısı sağlıkla doğsun inşallah
Moms Acuka yalancı sancı bir süre ağrı geliyo ama devamı gelmiyo maalesef 🤗 gerçek sancılar aralıklı aralıklı ve arta arta geliyo 🙄
Acuka Moms ay 4 gun var aramızda banada 1 parmak acıklık var dedi aha doguruyom dedım hala yok bıse 40 a kadar gelmezse naparız kı
Bulutalazinannesi Bizde 38+0 oluyoruz yarın ama bizde de bişey yok. 35 haftalıkken daha çok sancım vardı şimdi hiç bişey yok valla bence keyifleri yerinde 😂
Dilaam Bulutalazinannesi birde aramızda bir gün var bende 37+5 im sizde günay hanıma gidiyorsunuz sanırım bende ona gidiyorum bakalım ilk kim dogurcak normal mi düsüünüyorsunuz😀💕💕
Moms Acuka valla bende bilmiyorum ki internetten bi video gördüm onu yapıyorum inşAllah bi faydası olur 🤗
Bulutalazinannesi Acuka hiç sorma şimdiden şımardılar 😂 valla benim de psikolojim bozuldu dün bi hikaye okudum burda insan ister istemez tereddüt ediyor. İnsanın aklına herşey geliyor . Bi an önce kucağımıza alsak sağ Salim valla rahat bi nefes alacam
Dilaam Bulutalazinannesi sanırum bende okudumm onu 37+5 im sürekli takipteyip kıpırdıyo mu sürekli aklım bebişte iyimidir cıksada gözümün önünde olsa diyorumm Allahım sag sağlim kolaylıkla kucagımıza almayı nasip etsin insAllah
Acuka As06 bende merdivenleri zuplayarak iniyorum yolu bulsun asagıya ınsin dıye plates topunda nasıl yapıyonuz
As06 Acuka zıplıyorum ön arkaya kalca mı hareket ettiriyorum yuvarlak cevıroyor um sonsuzluk ısaretı yapıyorum ve bugun de kurbağa yuruyus unu ogrendım onu yapcsm
S1903 Acuka merdivenleri zıplayarak inme allah korusun plesanta ayrılması falan olur🤷♀️ Hafif tempolu yürüyüş bizim haftalarımız içşn uygun 💕
Ecrindemet 37+6 yiz bizde.Bugunlerde kasilmalarim artti.Yalanci sancilar da oluyo.Ama gelesi yok gibi 🐣 artik gelsin de opim koklayim istiyorum.💙
As06 Acuka yok tatlım comel ellerini pılates topunun ustune koy onu yuvarlarjen sen de beraber comelır vaziyette yuru
Sedda Gamze612 bılmıyorum kı bnde hala dogum yapmadım. Ve nts de sancım da cıkmıyor. Beklıyoruz yanı 😳
Gamze612 Sedda ben daha 36 yim ama 25 ten beri erken dogum riskim vardi. Hep ha geldi gelicek gozuyle baktik. Herhalde simdi de gelmeye niyeti yok🤪😃
S1903 37+6 Dayım ben de😊 kasıklarıma sancılar giriyor ve bu 2 gündür aşırı bel ağrısı kendini belli etmeye başladı. Yarın doktor kontrolümüz var bol bol pilates topuna oturuyorum☺️ Bel agrısını rahatlatıyor. Normal Doğum bekliyoruz umarım hayırlısıyla hepimiz bu ayı atlatırız 🙏🙏🙏❤️