Acuka Yaaa kasım annelerinde hala tık yok mu dogurduk dıyen 39 oldum hala tık yok ömrumü hep boyle geçircem hiç doğuramıcak gibi hıssedıyorum su 38 lerde doguranlar napıyoda doğuruyo arkadas 😂
Pinkdreambaby Acuka bende 37+3 üm ama 38 i bekleyelim öyle gelsin istiyorum korkularım başladı zaman yaklaştıkça🙈
sarya21 Acuka ben de 38+3 üm sancılarım var ama düzensiz zaten pazartesi de sezaryenle doğacak inşallah umarım o zaman kadar bir atak yapmaz bebiş zorunlu sezaryen çünkü benim herkes sağlıkla alsın kucağına inşallah 🙏🙏🤗
Acuka Esracim benım 3 hafta once cıktı ama doktor dahı takmadı 100 lerr cıktı hatta ama hıc bırsey hıssetmedm nasıl cıktı onu bıle bılmyrm suan en fazla 10 cıkıyo
Ssevcann Esracim canim benimde 39+2 ama ne agri ne sanci hic birsey yok doktor p.tesi tekrar gel bi bakalim dedi merakla pazartesiyi bekliyorum bakalim nolacak. Doktor bol bol yuru squat hareketleri yap vs dedi ama bende tik yok dogmamaya kararli benim kiz 😁
Okanilkim Esracim benim nst sancım çıkıyor ama doktor ağrın var mı diyor yok diyorum 🤣 oğluşum ne zaman gelecek bilmiyorum 🤷♀️ son 9 gün ama bende sanki doğurmayacak gibiyim anlamadım nasıl bir şey 🙄
Acuka Sual aynen oyle hele etrafındakılerin arayıp hadı artık demeleri sankı elımızdeymiş gibi ve tanıdıkların senden once dogurması psıkolojı bozuyo
Moms Acuka yalancı sancı bir süre ağrı geliyo ama devamı gelmiyo maalesef 🤗 gerçek sancılar aralıklı aralıklı ve arta arta geliyo 🙄
Esracim Acuka senin yakın demekki 😐 yani doktor daha iyi bilir tabi. Valla benim de bugün kontrol var. Sabah uyandığımdan beri adet olcakmisim gibi ağrı ama şiddetli değil. Ben adet olacağım zamanda ağrım felan çok olmazdı. Biraz korkuyorum ne bilim.
Acuka Esracim 39 a gırdım ama hala tık yok suan nst de 2 lerı görüyorum o adet sancısı bendede var canım ılık ılık ama gırıp cıkmıyo oyle artmıyoda şiddeti doktor normal dedı bana
Beybi12 Nstde sancilarim çıkıyor aralikli 60 70 düşüyor sonra tekrar aynı anlamadım ben bu işi dün sadece doktordan eve geldim felaket bı sancı migdeme vurdu tekrar gittim nstye bağladılar bu seferde sancim kesildi tövbe yarabbim
Akcasedanur Bizde 38 haftalık olduk artık sabırsızlıktan kaşıntı basıyo terleme basıyo acba ne zmn gelicek kime benzeyecek heyecanı var allah hepimizin yardımcısı olsun ☺️🙏