Sanathanim Sizi anlıyorum, ama şöyle düşünün, onu siz yetiştireceksiniz. Ne görürse aileden, nasıl yetişirse kişiliğine yön verecek bunlar. İnşallah kendisine, ailesine ve çevresine hayırlı bir evlat olur. Şöyle bir şey duymuştum, bebekler daha karnımızdayken, onu isteyip istemediğimizi anlıyorlarmış ve bu onun ilerdeki hayatını etkiliyormuş, mesela hayata kök salamama, bir yere ait hissedememe gibi vs. Hatta mesela kız çocuğu çok istiyorsunuz, ama erkek olacak kız özelliklerinden bazıları çocuğa yüklenebiliyormuş Allah korusun. Benim gönlümden de kız geçiyor henüz öğrenmedik ama, yakınlarım yorum yaptığında konuşmamaya çalışıyorum bebeğim hisseder diye, hatta hep diyorum ki yavrum kız ya da erkek ne isen ben seni sevgiyle kabul ediyorum, seni çok seviyorum ve geleceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum. Daha karnımdayken o güveni ona vermek istiyorum☺️