Sanathanim merhaba canım ben kendimi bildim bileli hep bir kız bebegi hayal ederdim inan üniversiteye giderken bir toka görmüştüm ve almıştım yıllar sonra kızım için diye ogrencilerimde kızlarla daha bi başkaydım sanki tabii içten içe :))) evlendim hamilelik oldu ve doktor erkek dedi once inanamadim nasıl bir daha bakın dedim cunku cok odaklamıştım kıza yok erkek kesin dedi bende tamam dedim alışmak biraz uzun sürdü salı günü bebegime kavuşacağım ismi ne dediler Buğra dedim ilk defa kesin olarak o bile tuhaf oldum belli degildi ismi tam..neyse eve geldim hep erkek bebeklerine baktım alışverişe başladım ve ısınmaya çalıştım alıştım Allahtan geliyor ve biz bizim için neyin hayırlı olacağını bilemeyiz kız cok dedim ama kız olsa belki baska seyler olcaktı bilemiyorum o yuzden hz. Ömer in dedigi gibi oluyorsa bir olmuyorsa bin hayır ara ve evlat yani bu kızı erkegi yok bi sekilde alışıyoruz dogunca nasıl olacak bilmiyorum salı günü kavuşuyoruz hep dedim Allahım bizi ona onu da bize hayırlı kıl 💙 dua ve teslimiyetle bekliyoruz üstümüze duseni yapacağız bakalım erkek annesi olmak nasıl bir sey yaşayacağım :) ben seni yadırgamıyorum sadece cok iyi anlıyorum ama inan alışıyorsun seviyorsun bakalım doğunca ne gibi duygular katlanacak yaşayacağım sende sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🌸