Mommy2728 Merhaba güzel anneler benim Bi sorum olucak bügün doktora gidicem 32 haftalık hamileyim ilk gebeliğim kendi isteğimle sezeryan istiyorum acaba bugün bana sezeryan için gün verir mi doktorum… 😊
Songul_33 Mervegc Bu ikinci gebeliğim bebek biraz iri dedi muayenede. Önümüzdeki ayın ortasında gel bana dedi bir sıkıntı görmediği için sanırım 😁😁😁
selinsmother Seherak 30 da 2 kg çıktı benimki ya inşallah irileşmez daha fazla . Siz tarih mi aldınız sezeryana
Seherak selinsmother o haftalarda normal merak etmeyin benim birden irileşti hiç belli olmaz yani biraz şeker sorunum var sınırdaydı saglıkla doğsun da artk son haftalarım çnkü evet sezaryen tarihi aldık 14 nisana ama 1 ve 8 nisan da ara kontrole çağırdı bebek iri belki erkende olabılir aşırı baskı yapıyor bana
esiaks Mervegc Bizde 34+6 olduk. En son pazartesi gitmiştim. Haftaya perşembe gideceğim. 32. Haftadan itibaren baş aşağı pozisyonda ama sanırım bende bebek kilolu olduğundan sezeryan olacağım.
Nisanur_ Bizde 35+3 teyiz bu zamana kadar kafası aşşağıdaydı bu sefer gittiğimde kafayı yukarı döndürmüş kilosu 2500 kg ama kafası 39 haftayla uyumluymuş normal zor olur dedi sezaryen gibi gözüküyo bakalım
Ays19Ays Bende 35+1im 34de gitmiştik 2600 gr demişti bebek 32 te dönmüş zaten normal istiyorum çünkü sezaryen korkutuyor ama tabiki son an ne olur bilmiyorum hepimizin güzel ve kolay doğumları olsun yaa🙏🏻
busract68 Yarenylmz bizimde karın çevremiz genişmiş normal zor olur belki dedi sizin içinde aynı şeyi söylediler mi
mistocookie hicrann_96 benim bebiş 35+2fe döndü. 37de de dönenler var, sakın üzülme. ben cok üzülüyodum
Yarenylmz busract68 hiç söylemedi devlet hastanesi sonuna kadar normali bekliyo sanırım 🤷🏻♀️ ben özelde doğurucam sezaryen olmak istediğim için