Yarenylmz busract68 hiç söylemedi devlet hastanesi sonuna kadar normali bekliyo sanırım 🤷🏻♀️ ben özelde doğurucam sezaryen olmak istediğim için
Bade0022 Honeymom17 yok kuzum demek istediğim hani diyorlar ya 2 hafta önde şu kadar kilosu var falan diye onların tutmadığı gibi seninkindede yanılma payı olabilir azda olabiliyor çoğu zaman üzme kendini
Serpilali01 fatiss yok canım hiçbirşey yapmadım zaten isteğe bağlı sezaryan istediğim için yürümeyi falan da hiç sevmem zaten 🤭🤭🤭
Serpilali01 Emisse ben zaten kendim isteğe bağlı sezeryan istiyorum normal doğum en büyük fobim malesef🤭🤭