Mervegc 9ay10gun 9ay10gun geçen hafta 2 gün bizimki de hareketsizdi nedenini ben de bilemedim ama bu ara çok hareketli yine
Mervegc hicrann_96 o belli olmuyormus ama bu haftalardan sonra ihtimal azaliyormus hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙇
Mervegc Honeymom17 aramızda pek fark yok bizimki de 2600 doktorumuz normal dedi bence az değil bundan sonra daha hızlı kilo aliryorkarmis hem
Mervegc Emisse hayırlısı olsun inşallah bizimki de dönmezse mecbur sezeryan ben gerçi ikisinden de çok korkuyorum ya
Songul_33 Valla ben 35+1 deyim doktorum 26 Nisan doğum dedi sezeryan. Şuan hareketleri çok sert olmaya başladı canım yanıyor ama harekette azalma falan yok şükür. 14 Nisan muayene dedi bakalım durumumuz ne olacak.
Mervegc Songul_33 ilk doğum mu? Bir de randevuyu geç vermemiş mi bizim doktor her hafta çağırıyor artık.
Songul_33 Mervegc Bu ikinci gebeliğim bebek biraz iri dedi muayenede. Önümüzdeki ayın ortasında gel bana dedi bir sıkıntı görmediği için sanırım 😁😁😁
Buket_k04 Serpilali01 banada 14 nisan için gün verdi ama 6 Nisan’da seni kesin görmem lazım dedi bı sıkıntı olmazsa 14 Nisan’da alırım dedi hayırlısı bakalım sağlıkla gelsinler inşallah ☺️