Opecert Benmde 60 yazıyor ama sezeryan yüksek ihtimal son 50 gibi sanıyorum😂 cok az kalmış gibi korkmuyo değilim
isiknur btllsk Aaa erken değil mi ben 33+1 im doktorum 3 Mayıs itibariyle alabiliriz dedi sanırım son zamana kadar bekleyecez 🥲