isiknur btllsk Aaa erken değil mi ben 33+1 im doktorum 3 Mayıs itibariyle alabiliriz dedi sanırım son zamana kadar bekleyecez 🥲
btllsk isiknur Benim yüksek tansiyon var canım ara ara yükseliyor gelişimide önden gidiyor o yüzden alalım riske atmayalım dedi 🙈
Begumygul aysu_mir17 uygulamaya göre 19 ama aezeryan olacağı için son 4 günümüz kaldııı büyük bi heyecanla bekliyoruz oğlumuzu Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🤰🏼
prensesim_66 Dmlakklk acelem yok bacım elimde 9 aylik bebe var karnimdaki yavaş yavaş büyüsün doğduktan sonra heyecanlı bi hayat beni bekliyor 😂