Canm-oglum21 _Asya-2023 valla canım ilk kızımda 36+3 te felan acil sezeryana alındım bunda en geç 38 de olurum heralde sanki sezeryan haftası 37 38 diye biliyorum
Nurgulsennnnn Canm-oglum21 benimde 2 sezeryan 39 da alırız dediler Çarşamba günü doğumum olucak nasipse