Cansu321 aysu_mir17 son 13 gün heyecan dorukta 🥺🤲 hepimiz sağ salim özürsüz ayıpsız alalım inşallah kucaklarımıza şu mübarek ramazan ayının hürmetine 🤲
SedaCbc Cansu321 inşallah 🤲🏻 Benimde son 14 diyor sancım hiç yok. Mide yanmasından başka bir şey yok. Çok özledik artık gelsin bebişlerimiz sağlıcakla
Berivan_kaplan13 aysu_mir17 şuan tam 39 haftalığız 7 gün gösteriyo şafak ama ben bugün doğurucam gibi inşallah 🤲😅
Canm-oglum21 _Asya-2023 valla canım ilk kızımda 36+3 te felan acil sezeryana alındım bunda en geç 38 de olurum heralde sanki sezeryan haftası 37 38 diye biliyorum
Kardelen_espark _Asya-2023 bebeğin gelisimine göre değişiyor 37 de olanda var 38 dede , bebeğin durumuna göre tarih verir doktorunuz ☺️