Ozlmcgrci valla bu konuda herkes çok konuşuyor ama bazen boş konuşuyor. İçmeyen biri bu konuda yorum yapmamalı, yok bebeğine nasıl kıyıyor vs. Hangi anne bebeğime zarar vermek ister ki? Bu sigara öyle garip bişey ki bırakması öyle basit bişey değil, kimisi içmeyince çok kötü oluyor o yüzden yargılamam yadırgamam. Tabi ki içmemek en güzeli ama bırakamayanları yargılamak yanlış, o yargılandığınız insan şuan hayatının en hassas döneminde. Okuyan diyecek muhtemelen bunu yazan da bırakmamış diye. Ben hamile kaldığımı öğrenmeden 1 hafta önce bırakmıştım benim çok değişik şekilde tesadüf oldu. Ben daha önce de bir kaç kez bırakmıştım. Bırakırken kolay bırakıyorum devamlılığım zor oluyor şuan 4 ay olacak içmedim dumana da maruz kalmıyorum. Ama bu konuda düşüncelerim bunlar, ben de bırakamayabilirdim veya bende sinir gerginlik yapsa bu da bebeğimi etkilerdi. O yüzden herkes konuşmadan önce empati yapmalı.