Ozlmcgrci öncelikle asla kimseyi etkilemek yada çok iyi bir halt ediyorum diye yazmıyorum linçleyecek olan ona göre gelsin !! 36 yaşında 3. Gebeliğim 10 yıl aradan sonra süpriz oldu. Diğer çocuklarımda duyduğum an kendim notlarım ki sağlıkçıyım asla çocuğuma bunu yapamam dedim. Fakat bu gebeliğim öyle olmadı. 18 yolluk evliliğim tabiri caizse tepeme yıkıldı ! Bırakın hamileliği, açık alanda nefes alamadım ben ve ben evet irademe nefsime yenik düştüm ! 3-5 tane bişey mi ? 1-2 paket kullanıyorum ve tütün… şimdi orda okuyunca bebeğine yazdım vs hiç anlatmayın evlat herşeyden önce fakat kendi canınızdan geçtiniz mi ? Hiç bir psikolojik yada kimyasal destek almadan ister istemez bağımlıklarınıza sarılıyorsunuz. 2 ayda 8 kg vermiştim.. bebeğim yaşamaz bu acıları ben kaldıramıyorum o nasıl kaldıracak derken bugün 37+1 deyim. Hamdolsun bebeğim sağlıklı tek sorun 2-3 hafta geriden gelmesi ama çok zor günlerdi sorun olarak bile görmüyorum şuan. Evet yarın saçının teline zarar görse vicdan azabından ben ölürüm ! Allah herkesin zorunu kolaylaştırsın kimse kimseyi yargılamasın ! Kimin ne şekilde hayat yaşadığını bilemeyiz ben küçük bir kısmını özet geçtim sadece. Bazen insan saçma da olsa bir sigaradan ne bileyim bir ilaçtan medet umuyor ve inanın içen herkes ZARARINI biliyor ! Sağlıkçıyım diyorum ötesi var mı ? Asla bu davranışları sergileyeceğim aklıma gelmezdi çokta yadırgardım içenleri. Şimdi kınadığımı yaşıyorum, yada yaşadıklarımı kaldıramıyorum. Sizler de lütfen anlayışlı olun herkesin kendi evladı kim evladına kötülük yapmak ister ? Ama bazen irademiz devre dışı kalıyor..