İnsanları kınaya kınaya başıma geldi siz yapmayın 🤣 ilk bebek istediğimde 1 yıl öncesinde sigarayı bıraktım düzenli beslendim spor yaptım falan sonra hamile kaldım ama şimdi ne spor nede sigarayı bırakabiliyorum. 4-5 gün içmedim stresten etrafıma sarıyordum. Herkes biliyor zararlı olduğunu ama bıraktığım zaman da daha çok zarar görüp etrafa veriyorum. Allah affetsin ne diyim 3-4 tane içiliyormuş bende içiyorum en hafifinden maksat elim oyalansın